nl

Storing melden

Storing ?

Een storing komt altijd op een verkeerd moment! Om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen vragen wij u om het formulier in te vullen en foto’s toe te voegen. Op deze manier kunnen wij vaak al zien wat de storing kan zijn en kan de juiste persoon contact met u opnemen.

In uw servicecontract staat omschreven wanneer wij naar u toe komen.

De verschillende vormen van onderhoud en service die wij bieden:

Geen onderhoud & service contract

  • Onderhoud
    • Geen onderhoud
  • Telefonische ondersteuning
    • Geen telefonische ondersteuning
  • Service op locatie
    • Maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Service aanvraag via onze website of email. Wij nemen contact met u op.
    • Klanten met een contract hebben voorrang
  • Kosten
  • Wijze van betaling
    • Factuurbasis achteraf – betaling binnen 8 dagen

Onderhoud & Service contract uitgebreid

  • Onderhoud
    • Op afspraak; maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Oplossen van kleine problemen tijdens het onderhoud (max 1 tot 2 uur werk)
  • Telefonische ondersteuning
    • Maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 21:00 uur, zaterdag & zondag tussen 8:00 en 16:00 uur (max. 4 uur per jaar)
    • Service aanvraag melden via telefoon, website of email.
  • Service op locatie
    • Maandag t/m zondag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Service aanvraag melden via telefoon, website of email.
    • Reparaties worden door R&R gecategoriseerd op ernst
    • Voorrang op klanten zonder contract en op klanten met een basiscontract
  • Wijze van betaling
    • Contract jaarlijks vooraf middels incasso
    • Nieuwe contracten lopen per kalenderjaar
    • Factuur van reparaties achteraf (incasso mogelijk)
  • Kosten
    • Voorrijkosten op basis van postcodegebied
    • Uurtarief monteur (avond en weekend toeslagen zijn van toepassing)
    • Kosten van gebruikte materialen
    • Kosten van het jaarlijkse onderhoudscontract afgestemd op uw systeem
    • Storingstoeslag € 85,- ex. btw per storing bij werkzaamheden op zaterdag en zondag
    • € 350,- ex. btw toeslag per jaar op het onderhoudscontract
    • 10% korting op arbeidskosten op nacalculatie (uitgezonderd werkzaamheden met een vaste prijsafspraak)

   

     

Onderhoud & Service contract basis

  • Onderhoud
    • Op afspraak; maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Oplossen van kleine problemen tijdens het onderhoud (max 1 tot 2 uur werk)
  • Telefonische ondersteuning
    • Maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur (max. 2 uur per jaar)
    • Service aanvraag melden via telefoon, website of email.
  • Service op locatie
    • Maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Service aanvraag melden via telefoon, website of email.
    • Reparaties worden door R&R gecategoriseerd op ernst
    • Voorrang op klanten zonder contract
  • Wijze van betaling
    • Contract jaarlijks vooraf middels automatische incasso.
    • Nieuwe contracten lopen per kalenderjaar
    • Factuur van reparaties achteraf (incasso mogelijk)
  • Kosten

Onderhoud & Service contract uitgebreid plus

  • Onderhoud
    • Op afspraak; maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Oplossen van kleine problemen tijdens het onderhoud (max 1 tot 2 uur werk)
  • Telefonische ondersteuning
    • Maandag t/m zondag tussen 8:00 en 21:00 uur (max. 6 uur per jaar)
    • Service aanvraag melden via telefoon, website of email.
  • Service op locatie
    • Maandag t/m zondag tussen 8:00 en 21:00 uur
    • Service aanvraag melden via telefoon, website of email.
    • Reparaties worden door R&R gecategoriseerd op ernst
    • Voorrang op klanten zonder contract, klanten met een basiscontract en klanten met een uitgebreid contract
  • Wijze van betaling
    • Contract jaarlijks vooraf middels incasso
    • Nieuwe contracten lopen per kalenderjaar
    • Factuur van reparatie achteraf (incasso mogelijk)
  • Kosten
    • Voorrijkosten op basis van postcodegebied
    • Uurtarief monteur (avond en weekend toeslagen zijn van toepassing)
    • Kosten van gebruikte materialen
    • Kosten van het jaarlijkse onderhoudscontract afgestemd op uw systeem
    • Storingstoeslag € 85,- ex. btw per storing bij werkzaamheden op zaterdag en zondag / € 60,- ex. btw per storing bij werkzaamheden op maandag t/m vrijdag tussen 17:00 en 21:00 uur
    • € 650,- ex. btw toeslag per jaar op het onderhoudscontract
    • 10% korting op arbeidskosten op nacalculatie (uitgezonderd werkzaamheden met een vaste prijsafspraak)

Heeft u een dringende storing die buiten uw contract valt maar waarvan u toch wenst dat deze wordt opgelost? Dan kunt in de opmerking aangeven dat u akkoord gaat met een opwaardering van uw contract. Wij zullen dan conform uw nieuwe contract uw storing afhandelen. Dit nieuwe contract is geldig t/m het einde van het jaar en wordt daarna per jaar verlengd.

Storing melden

    Object nummer:

    Postcode:

    Woonplaats:

    Straat:

    Huisnummer:

    Naam contactpersoon:

    E-mail:

    Telefoonnummer:

    Omschrijving van de storing:

    Bijlages:
    (met uw telefoon kunt u foto's maken en direct toevoegen door te klikken op de knop 'Bestand kiezen')


    * Zijn verplichte velden