Storing ?

Een storing komt altijd op een verkeerd moment! Om deze storing zo spoedig mogelijk op te lossen vragen wij u om het formulier in te vullen en foto’s toe te voegen. Op deze manier kunnen wij vaak al zien wat de storing kan zijn en kan de juiste persoon contact met u opnemen.

De inhoud van het onderhoud & service contract dat wij aanbieden is als volgt:

Mét een onderhoud & service contract

  • Onderhoud
    • Op afspraak; maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Oplossen van kleine problemen tijdens het onderhoud (max 1 tot 2 uur werk)
  • Telefonische ondersteuning
    • Maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur (max. 2 uur per jaar)
    • Service aanvraag melden via telefoon, website of email.
  • Service op locatie
    • Maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Service aanvraag melden via telefoon, website of email.
    • Reparaties worden door R&R gecategoriseerd op ernst
    • Voorrang op klanten zonder contract
  • Kosten van onderhoud
    • Afgestemd op uw systeem
  • Kosten bij een storing
  • Wijze van betaling
    • Contract jaarlijks vooraf middels automatische incasso.
    • Nieuwe contracten lopen per kalenderjaar
    • Factuur van reparaties achteraf (incasso mogelijk)
  •  

Zonder een onderhoud & service contract

  • Onderhoud
    • Geen onderhoud
  • Telefonische ondersteuning
    • Geen telefonische ondersteuning
  • Service op locatie
    • Maandag t/m vrijdag tussen 8:00 en 16:00 uur
    • Service aanvraag via onze website of email. Wij nemen contact met u op.
    • Klanten met een contract hebben voorrang
  • Kosten
  • Wijze van betaling
    • Factuurbasis achteraf – betaling binnen 8 dagen

Storing melden

    Object nummer:

    Postcode:

    Woonplaats:

    Straat:

    Huisnummer:

    Naam contactpersoon:

    E-mail:

    Telefoonnummer:

    Omschrijving van de storing:

    Bijlages:
    (met uw telefoon kunt u foto's maken en direct toevoegen door te klikken op de knop 'Bestand kiezen')


    * Zijn verplichte velden